Баннеры

17 мая 2015 г.

Рецензія на книгу Джадда Біасітто «Як стати елітою»

Хотілось би поділитися враженнями від прочитання книги, яка в значній мірі вплинула на мій світогляд та життя в цілому, і я рекомендую її кожному прочитати – «Як стати елітою». Відразу скажу книга невелика, 125 ст., читається легко і невимушено.



Про автора
Суперова книга людини яка добилася всього у своєму житті – американець Джадд Біасітто. Відвідуючи школу Джадд був відсталим учнем, мав низький рівень IQ і йому нічого не «світило» у житті. Але кинувши виклик посередності та невдачам він зміг стати успішним спортсменом, письменником, спортивним психологом та тренером. Він добився всього чого хотів у своєму житті наперекір обставинам. Але автор згадує про одну свою перевагу – він любив читати і багато читав. Він пише у книзі: «Якщо штангою накачуються м’язи, то книгами – розум».


Дуже цікава особистість – доктор філософських наук, написав близько 25 книг, і поряд з цим світовий атлет, який встановив 101 рекорд Штату, 47 регіональних рекордів, 16 національних рекордів і 4 світових рекорди. Джадд шокував спортивний світ тим, що присів з вагою 273,5 кг при вазі тіла 59 кг, встановивши світовий рекорд. Я думаю, що талант д-ра Біасіотто до літератури надав йому унікальну можливість змінювати свідомість людей і дійсно міняти їх життя на краще. Після прочитання цієї книги, я впевнена, ви погодитеся, що автор є не тільки одним з найосвіченіших людей у ​​світі спорту, а й також надзвичайно обдарованим письменником і психологом.

Про книгу
Вважаю, що прочитання цієї книги змусить вас поглянути на своє життя по-новому. Кожна глава наповнена цікавими історіями з життя, які розширюють наше уявлення про те, що означає бути людиною, і вчать нас тому, що віра, наполегливість, співчуття, мужність, любов і внутрішня сила можуть творити Дива. У книзі дуже багато оповідань з біографії відомих особистостей. Але всі вони побудовані за принципом «Я був ніким, і ось подивіться, чого я досяг завдяки ...», на перший погляд все просто, але варто над цих задуматися, і ти починаєш дивитися на деякі речі під іншим кутом, і у будь-якому випадку, ці історії стимулюють до активності. Читала з ентузіазмом, багато занотовували (цитати), роздумувала, надихалася. Книга наповнена оптимізмом та світлом; жагуче бажання змінити себе і навколишній світ на краще відчує кожен читач.



Про Віру
«Віра в себе знімає з розуму будь окови»
«Людина є те у що вона вірить»
«Віра – це магічний еліксир досягнення успіху»
«Якщо у тебе є віра з гірчичне насіння, і ти накажеш горі зрушити з місця, то вона посунеться».
Трохи про корисне божевілля і ризик
«Я знаю, знаю, що ви думаєте – Біасіотто ти зійшов з розуму! Що ж, можливо, ви і праві - але божеволіти іноді корисно. Чесно кажучи, я хочу в житті випробувати все. А для цього іноді доведеться сходити з розуму. Ну і нехай. Я хочу жити на 100% – сподіваюся, і ви теж. Я не хочу сидіти на узбіччі, спостерігаючи, як життя проходить повз. Я хочу бути там, в самій її гущавині, беручи в ній безпосередню участь»
«Самий великий ризик в житті – це прожити життя не ризикуючи!»
«Необхідно ходити по лезу бритви!»
«Ніколи не можна зупинятися, боячись відкрити не ту «коробку» (із невдачею, розчаруванням...), завжди треба ризикувати»

Про негаразди
«Чим більше у тебе в житті труднощів, тим ти «жвавіший». Негаразди допомагають нам зростати, вони будують характер і вчать нас бути стійкими» «Дітям необхідно давати зрозуміти, що таке життя, їм потрібно дозволяти жити, відчуваючи, в тому числі, і невдачі, і поразки; вчити як справлятися з невезінням, і як отримувати з цього уроки».
Наступні цитати особливо припали до душі:
«Коли життя виписує КРУТІ повороти, КРУТІ продовжують йти»
«У тебе є кисть, і у тебе є фарби, намалюй собі Рай і йди до нього»
Формула успіху: «Уяви, Повір і Досягни!».

Книга заряджає вас позитивною енергією та «жене» вперед.
Я гарантую, що ви не пошкодуєте прочитавши її.

Автор: Анжеліка Гуріна

0 коммент.:






Отправить комментарий